Uykucubs canım benim de açılmam yok nst de sancım da çıkmıyor bekliyorum 39 dayım. Doktorun sezeryan yanlısı sanırım. Yani sen bilirsin tabiki. 40 a 41 e kadar bekledikten sonra açılman olmayabilir de eğer o zaman pişman olurum diyorsan ol ama tam tersi aklında hep beklesem ne olurdu diye kalacaksa bekle ☺️