Uykucubs 37+6 haftalik hamileyim 1 haftadir ntsde sancim yüksek çıkıyor fakat ilk gebelik acilma yok yumuşama yok doktor pazartesi kontrole gel sezeryanla alalım dedi sizce beklemeli miyim yoksa sezeryan mi olmalıyım danismak istedim
Sezensu Uykucubs Sancıya dayanabileceksen bekle canım ama zor diyorsan sezeryan ol birde beklersin aynı geçer 2 hafta boşa beklemiş olma dayanılacak gibiyse bekle
[silindi] Uykucubs 40. haftaya kadar açılmasız bekliyenler var bebegin durumundamı bişey var sezeryan demiş yoksa durduk yeremi öyleyse başka bi doktorada danışın bana her hamileliğimin başındam beri gittiğim doktorum normal doguramazsın sezeryan olcaksın dedi hemen değiştirdim başka doktora gittim ne alaka ya normal dogurursun dedi normal dogurdum şükür
Berilknur Uykucubs neden beklemiyor Benimde ilk gebeliğimde öyleydi 40 haftaya kadar bekledim sonra Hiç açılmam olmadı Suni sancıyla normal Doğum yaptım
mmsms neden hemen sezeryan? bebeğin kilosu falan mı fazla? bende 38+3üm açılmam yok bekliyoruz hala bi problem olmadığı için
Uykucubs mmsms bebeğin kilosu 3327 gram kafası 40 haftayla uyumlu sancım yüksek açılma olmadığı için bekleyebiliriz de dedi ama böyle sen çekersin dedi
[silindi] Uykucubs olabilir iyice sorun bilgi alın derim hayırlısı olsun saglıkla kucagınıza alın inşallah 😊
tany15 Uykucubs o kadarda iri bir bebek değil bence ya eltim 4500 kg normal doğum yaptı 40.haftasında.hiçbir sorun yaşamadı devlet hastanesinde doğum yaptı.bencede başka bir doktora daha görünün durumunuz hakkında bilgi almak için
Uykucubs Benim sancılarım 35ten beri çıkıyor bu sancıya nasıl açılma olmuyo diye beklemedeyiz zaten doktorda baya şaşkın
sirdaass Uykucubs peki bu durumu ne zamandan beri aktarıyo sana ? Benim kuzenime doktoru çatın çok iyi harika doğum yaparsın sen diye demediği kalmadı sonra sezeryana cevirdi malesef bazı ozeller sırf para için bile sezeryana yönlendirebiliyolar 🤦🏻♀️
_mucizem_ Uykucubs ben sancı ile 4 5 gün bekledim 2 cm açıldı öyle kaldı şimdi belki 10 gündür sancı çekiyorum 3 cm olmuş nişanım felan geldi hala bekletiyorlar
HafsaRumeysa Uykucubs daha 40 haftay kadr yolumuz var bi sknti yoksa beklemek.daha iyi doktorlar alismis vallaha kes dik at kenara
RanaaT Uykucubs illa ki normal doğum olmak zorunda değil kimse herkes çıksın şu düşünceden biz bilemeyiz ya doktor öyle diyorsa vardır bir bildiği kesinlikle doktoru dinlemelisin her işte hayır vardır allah a tevekkül et yeter
Kader13 Uykucubs bekle bebekte bır sprun yoksa zaten 9 ay 10gun içerde kalabılıyor hatta daha fazla özelemi gidiyosunuz çünkü devlet suni sancı bıle verseler normal doguma yönlendiiriyo