Merhaba arkadaşlar ben araniza yeni katıldım gaziantepteyim bende onceden bir bebek kaybım var kalbi atmadığı için aldılar simdi tekrar hamileyim anladığım andan itibaren doktor oksapar igne yazdi ama bulamadığimiz için enox aldık doktora sorduk aynı içeriği dedi 2 haftadır onu kullanıyorum ama onu bile bulmak zormuş kalp atışını duyana kadar kullan dedi sonrasını bilmiyorum belki devam ettirir qma bulmak çok zor