Aslihan2 ay hiçte öyle bir şey yok. Benim tsh değerim 30du. Şuan 30 haftalık hamileyim. Şimdilerde Değerim 1.8 .. Sakın kendinizi üzmeyin, ilacınızı düzenli olarak her sabah 05:00 te saat kurup için . Dereotu ve bol su tüketin .. enerjinizi bebeğinize güzel yansıtın :) Şifa Allahtan , ümitsiz olmayın 🥰