SeHer1909 Lamia65 günde 3 kez hıçkırığımız var ben 30da net hissettim öncesinde hareketi biliyodum sadece. Tıp tıp tıp elimin altında atıyor
kar_kristali Bende 30dan sonra hiisettim hıçkırdığını.. Herkesinki aynı haftalarda hıçkıra ak diye bişey yok merak etme canım sağlıkla alırız hepimiz inş
Yakamoz-1990 Lamia65 30 haftadan sonra hıçkırmalarını hissetmeye başladım ben. 20 lerde sadece hareketlerini hissediyordum
Ellosluk 67380ipek canım zaten bebek 25.haftadan sonra birden büyüyor erken senin için kiloda fark ediyordur bebeğin senin daha 1000g olmamıştır bile
67380ipek Ellosluk inşallah dün doktrdaydım doktor diyo kıpır kıpır ama ilk gebeliğin olduğu için hissetmemen normal