Canım Bi 30 haftayı geç anlıcaksın nasıl hıçkırık oluyor diye valla benimde günde 3 4 kez büyük insan gibi hırçkırıyo karın arıyo zaten anlamamak mümkün değil inşallah sende en kısa zamanda yaşarsın ay hıçkırığını yerim onun onu bile seviyo insan annelik işte ❣️