Tugbaaa Ecrininteyzesi bende oyle yapicam artik cantami hazirlicam her ihtimale karsi gerisi Allaha kalmis
Ecrininteyzesi Tugbaaa bizde hazırladk kenarda duruo mayısın ilk haftası tekrar görüşelim bakalım dedi artık nolursa ❤
Cansummm Hemsire5765 Allahım zamanında sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah🙏🏻Sizde yarıdan fazla olmuşsunuz maşallah
Hemsire5765 Cansummm endişelenmeyin onun hak katinda vakti de saati de belli bunu ne siz ne doktor engel olabilirsiniz unutmayalım ki elimizden geleni yaptıktan sonra taktir Allah ın çünkü bu bebekleri bize bahseden o yoksa biz aciz birer kulis istesekte ona orda can veremeyiz bunu düşünün ve herşeyi en güzelini bilen rabbime bırakın o hepimizin yaraticisi endişelenmekte haklisiniz ama biz ne yaparsak yapalım o ol demeden hiçbirşeyi olduramayız rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah...
Zuve Tugbaaa cok diakkat et is falan hicbir sey yapma. Arladasimda da ayni sorun vardi simdi 40. Haftasonda bebis hala gelmedi🙂
Moonse_rose Cansummm Çok teşekkürler cnm bu arada ben Doğum yaptım ama benim durumumda olanlar varsa yardımcı olabilmek için arada bir bakıyorum buraya😊
Cansummm Moonse_rose aaa maşallah o zaman size çok sevindim☺ Allahım ol dediyse oluyor bakın sağlıklıca doğum da yapmışsınız Allahım analı babalı büyütsün bu günleri bizlere de göstersin inşallah🙏🏻
Fatime Tugbaaa canım şimdiye kadar fark etmemiş mi yoksa son kontrolden sonra böyle birşey olmuş 😔 cok geçmiş olsunn icini ferak tut inşallah herşey yoluna girer sağlıkla kucağına alırsın 🤗
Tugbaaa Fatime oncesinde karnin cok sert demisti yine erken dogum riski var demisti ama bu sefer cok asagiya inmis kasigimda yani bu arada Allah razi olsun canim cok sagol
Sebla55 Tugbaaa benımde sol kasıgımda agrım var ve bebek sankı çok indi gibi aşağı yürürken bacagıma vuruyo ve makata vuruyo korktum simdi bende 🤥
Elats61 Busrayagmurosman hayırlısıyla evladınızı kucağınıza alırsınız inşallah birşey sormak istiyorum ne gibi sıkıntılarınız var dı acaba doktor erken söyledi
Busrayagmurosman Elats61 benim sıkıntılarım önce kanama oldu daha sonra ntsye bağlandığım da benım hıssetmedıgım ama bebegın hıssettıgı muhteşem sancılar çıktı ve bundan sonra ki her evre böyle gectı kuzum
Cansummm Hemsire5765 çok doğru söylemişsiniz. Dün baya takmıştım kafama ama bugün dediğiniz gibi yaptım hamileliği kendime zehir etmek yerine varlığına şükredip moralimi yüksek tutmaya başladım. Bizler kendi adımıza elimizden gelen herşeyi yaptık yapmaya da devam ediyoruz gerisi Allah’ın bileceği birşey yaşayacak ömrü yiyecek ekmeği varsa her koşulda dünyaya gelecektir. Allahım bu duyguyu bizlere yaşattı çok şükür sağlıklıca kucağımıza da almayı nasip eder inşallah 🙏🏻🙏🏻
Hemsire5765 Cansummm dua edelim birbirimize sadece kendimize değil evlat sahibi olmak isteyenlere evlat acısı çekenlere hasta evladı olanlara zorda darda olana... kucağımiza aldığımız zamanda hepsi geçecek inşallah onlarda bizde Allah a emanetiz duamızı eksik etmeyelim.
Cansummm Hemsire5765 her akşam dua ediyorum tüm hamilelere, hamile kalmak isteyenlere, sorunlu bebeklere, acılı annelere Allahım herkese zamanında hayırlısı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah Allah bu özel güzel duyguyu sorunsuz bir şekilde herkese yaşatsın
Eses YcelMlayimYldrm HAftada 1 mi vuruluyorsunuz iğneyi ben de HAftada bir proluton depot 500 vuruluyorum Cansummm sizin 3 günde bir vurulduğunuz da bu igne mi acaba ? Proluton depot 500