Cansummm Serkülaj yapılacak kadar sınırda bir değer değil bence ve evet zamanla bu uzunluk değişecek ve hatta artacaktır. O yüzden bence hiç kalbini bozma derim ben ve stres yapıp üzülmenin gerçekten bi faydası yok onun yerine bol bol dinlen ve bidahaki kontrolde eminim yükselmiş olacak. Ben Bebeğim için kapı süsü, hatıra kutusu gibi şeyler yaparak kafamı dağıtmıştım. Tavsiye ederim 😊 Benim önceki düşük değil erken doğumdu ve çok zor zamanlar yaşadım, çok yıprandım ona rağmen bırakmadım kendimi o yüzden şakın üzme kendini. Dualarım sizlerle, inşallah sağlıklı sıhhatli bebeklerinizi kucağınıza alacaksınız...