Uncankus700 canim hesaplarıma.gore benim adetimden 10 gün geçiyor
Geçen ayın 21.inde hasta oldum (mayis)
Sonra bitince soğan kürü yaptım 3 ya da 4 gun
Sonra 9 haziran doktora gittik enfeksiyon için bir hafta kadar ilişkimiz olmadi ilaç kullandigim için o sonralar diyordum hasta olucam ama biz değerlendirmeyi bırakmadık
Baktım geçiyor normalde 18. 19.unda olmam lazımdı
Ama çok çok az var yani kafam cok karıştı varmıdır yokmudur diye beklemek en iyi olacak 😊