Uncankus700 Kizlar ovulsyon testleriyle her Ay takip yapiyorum. ovulasyon ayin sekizinde oldu Ama adetim gelmedi 😞 testlerde negatif gecen Ay klomen kullandim ve bu Ay rahim filmi cekildim acaba bundanmi oldu gecikme. simdi yapmaliyim adet de gelmeyince doktorada gidemedim 😞😞😞 hic boyle olan oldumu
Alisa_ Uncankus700 Ovulasyon 8de ise, 21-22-23 bu tarihlerde tahmini regl olman gerekir) Normalde de gecikmen oluyosa normal ama hep zamaninda oluyorsa reglin) 2-3 gun gecikmen var) Belkide hamilesinler 2-3 gun daha bekleyip hala regl olmazsan test yapa bilirsin)
Uncankus700 Hayir hamile degilim. Bugun geri test yaptim cikardi 😞 Ama niye adet olmadim onu anlamiyorum adet olsaydim doktora gidip igne tedavisi yapacktik cok yoruldum kizlar. 1 senedir ugras hepsi bos. Bu surec beni o kadar yordu ki. Allahimim kimseye yasatmasin
minikcivcivim Uncankus700 canim benimde testlerde çıkmıyor ama ben dün kan verdim bugün sonucları aldım doktor az miktarda beta var takip edeceğiz dedi sizde bir kan verin en azindan varmi yok mu kesin sonuç alırsınız canim
Dilekanne Uncankus700 ben 1,5 sonra gebe kaldım normal yoldan bekle sabret rabbım büyüktür kucağını boş bırwkmaz 🙏
Alisa_ Uncankus700 2-3 daha bekle regl olmazsa bir daha test yap) çok daha yeni olabilir, o yüzden göstermiyor olabilir test)
Uncankus700 Mormenekse34 sendemi ovulasyon testiyle takip yaptin ? canim cikardi Yani teste kesin cikiyor olursa eskiden evet cikmiyormus Ama yeni testler yanilmiyor acaba niye adet olamadim bari adet olsam doktora gidecem sen ne zaman dir deniyorsun
Mormenekse34 Uncankus700 10unda yumurtam catladi benim de doktor takibindeydim, progestan ve estrofem kullandim bu ay, klomen sonrasi regl geciktirirmis 2yildr hic bir sorun olmamasina ragmen gebe kalamadm😔
Uncankus700 Mormenekse34 o kadar anliyorumki seni yasin kac Bende bir sene oldu cok yoruldum. benim Amh dusuk az Ama doktor olur dedi Ama olmuyor ben asilama ve tup bebek dusunuyorum artik boyle con yipraniyoruz
Mormenekse34 Uncankus700 testlerimizi yaptrdik esimle normal denildi, iş durumum nedeniyle takibe gidemiyordum yeni basladm, 32 yasindayim Allahm isteyen herkese nasip etsin, kucagimz bos kalmasin
Mormenekse34 minikcivcivim kac cikti kanda beta? Idrar testine hangi degerden sonra cikiyor acaba Allah yardimcinz olsun, guzel ilerler saglikla buyur insallah🤲
Uncankus700 Dilekanne ne guzel y’a insallah. Sizde bir sorun varmiydi acaba. Ben cok yoruldum heleki bu Ay adet gecikmesi olunca
minikcivcivim Mormenekse34 ilk basta kana karismali sonra idrarda çıkıyor Normalde referans aralığın ilk 2 ve 3 haftalarda 5-50 imiş benim ki 2 cıkmış yok saymadı ama gel takipleyelim dedi yine kan ver yükseltebilir dedi doktor
minikcivcivim Uncankus700 canim hesaplarıma.gore benim adetimden 10 gün geçiyor Geçen ayın 21.inde hasta oldum (mayis) Sonra bitince soğan kürü yaptım 3 ya da 4 gun Sonra 9 haziran doktora gittik enfeksiyon için bir hafta kadar ilişkimiz olmadi ilaç kullandigim için o sonralar diyordum hasta olucam ama biz değerlendirmeyi bırakmadık Baktım geçiyor normalde 18. 19.unda olmam lazımdı Ama çok çok az var yani kafam cok karıştı varmıdır yokmudur diye beklemek en iyi olacak 😊