34+1 deyim. Bence kesinlikle alınması gereken bişey. Çok araştırdım lanolin içeren kremler, bitkisel yöntemler, plastik kapaklar, silikon uçlar vs vs ama hepsi ya yetersiz kalıyo yada zararlı şeyler muhakkak içeriyo. Geldiği gün denedim inanır mısın sanki bolca krem sürmüşüm iyice emmişte yumuşacık olmuş gibiydi. Üstelik bende uç olmamasına rağmen göğüs ucu kalkanın şeklini aldı ve uç çıkarmış oldu. Ben çoook memnunum. Şimdiden etkisini gördüm