06minigimym Alisa_ benim bebeğim erkek erkekde sivilcelenme.olur demişsiniz ya bende tuttu 25 haftalık hamileyim hala çıkıyor
DenizKokusu Bende de çok sivilcelenme vardı ilk aylar. Şimdi bile arada az az cikiyo . Erkek benim bebiş :)