merii10 2 gibi çıkar canım nolur dua ett.2 senedir bekliyorum 😒
vuslatim34 inşalah olucak bu mübarek saatlern hürmetine 🤲
vuslatim34 sonucunuz cıktı mı
Insallah olur🤲
merii10 hayır bekliyorum hala 🤷♀️😔 negatif çıkacak gibi içimde bi burukluk var
vuslatim34 umutsuz olmayn inşalah iyi olur
vuslatim34 çizgi var gibi duruyor canım silikte olsa