Kızlar doktor iğneyi verip 36 saat sonra iliski diyor ya hani iğneden 1.5gun sonra mı catlıyor yoksa vurulunca mı ? Ona anlam veremiyorum. Ben iğneyi yedigim gun ve ertesi 3 gun üst üste iliski yasadım. Eşimin dis agrısından dolayı bir daha yapamadık. Bugun 12.gunum adet agrıları oluyor. Umarım hersey yolundadır.