Dorukcuuuum 1010 evet ben sıvı aldırtmadım istemedim ölme tehlikesiyle karşı karşıya bebek onun yerıne organ gelişim vs olayını inceledik çok şükür oğlum bi iki hafta önden bile gidiyor allahım herkesin yardımcısı olsun evlatla sınanmak daha zor ❤️🙏🏻
Hulyaserkan Merhaba18 ben ankaradayım dün düzen laboratuvarına sordum fiyat olarak 3350 TL dediler başka yerleri araştırcam
Mucizem20 Dorukcuuuum canım benimde 3 lü testim de 1/94 çıkmıştı anmbiyo sentez yaptırdım sonuç çok şükür temiz geldi ayrıca hiç bir sıkıntı yaşamadım sıvı alınırken aldıktan sonra filan gayet kolay ve acısız olsu hemde tıp fakültesinde yaptırdım
Momsmom Dorukcuuuum benim çocuğum 1/128 çıktı araştırma hastanesinde nifty test yaptırdım emiz çıktı 5 hafta bekledim