Aysucaner 1/101 çıkmıştı kuzum doktorum ısrarla amniyosentez önerdi ama ben istemedim tabi insan ister istemez kafaya takıyo ama Cevremde o kadar varki riskli çıkıp sağlıklı doğum yapan tamamen sınav diye düşünüyorum Allah cok büyük gerçekten o yüzden bundan sonraki hamileliklerimde tarama testlerinin hiçbirini yaptırmayı düşünmüyorum 🙏🙏 zaten çıkacak sonuca gore aldırmayı düşünmüyorsan bence yapılmaması en iyisi 😊 boşu boşuna insan stres sıkıntı icinde geciriyo aylarını