29 haftalığım ben de öldürüyor beni mide yanması.ne şurup ne salatalık hiçbir şey iyi gelmiyor yediklerime dikkat ediyorum acı baharatlı tatlı yağlı şeyler yemiyorum. .sindidimi kolay şeyler yiyorum .o günlerde daha iyiyim .ama ağır bi şey yesem çikolatayı abartsam o gece geberiyorum resmen .kusuyorum öyle rahatlıyorum .lansoru nasıl içiyorsunuz gebelikte .benşm bildiğim kullanılmaması hereken bi ilaç gebelikte .doktorunzua sorun tekrar .benim eşim de doktor öyle olsa acıdan kıvranıyorum bana iç derdi .