Esmerkiz34 benim esimde sorunçıktı ve kesinlikle tup bebek dediler. Bu ay adet olursam surec başlıcak eger hamile isemde doktorlara gidip dicemki siz Allah ın nimetlerine sınır bictiniz bakın sonsuz nimet onun dicem insallah vardır. Seninde insallah hayirli bi evladın olur.