birprensesannesiiiiii Kilo ve gelişim genetik oluyor bazen zaten doktorlarda sağlığı yerindeyse kilosuda çok düşük değilse sorun olmayacağını söylüyor bence çok az değil daha alır zaten benim bebeğim 32+2 de 2300 dü 35.haftada tekrar gidicez bakalım, ben günde 2 yumurta bol sebze ve meyve tüketiyorum özellikle meyveyi çok sevdiğim için çok tükettim meyve de kilo aldırdı galiba