Rmysa_05 maşallah canım inşallah bizim kız da babaya çeker babamız 6 kilo doğmuştu 4 buçuk 5 doğsa yeter bende bi yandan normal bi yandan sezaryen istiyorum hayırlısı bakalım nasipte ne varsa o oluyor kuzum ne yazık ki inşallah sağ salim yavruna kavuşursun bakalım sende