Srhtzlyh ayy canım tam benim aradığım soruların cevaplarini vermişsin benimde sorunum şu daha doğrusu benim değil cevremin devlete gidiyorum ikili taramada Dr sadece cinsiyet tahminim kız yönünde dedi, daha sonra cinsiyet söyleyen başka Dr hiç denk gelmedim hepsi hep ayrintiliyi bekle dedi bende bekledim ank şehir Hastanesi’nde 22 haftalıkken 4 gün önce detaylı ulturasona girdim oradaki radyoloji Dr erkek dedi Dr dediğine güvendim etrafındakilere söyledim sen inanma senin karnın kız karnına benziyo kesin kızın olucak ne meraksizsin insan bı Dr bekler dediğine inanır mi filan dediler alife arastiriyodum bende ebru biberoglunu tavsiye ettiler ona mı gitsem diyodum uzun oldu kusura bakmayın