Bende şehir hastanesindeyim canım güzel temiz hastane ilgililer geçen akşam bebeğin hareketlerini tüm gün hissetmedim diye gittim bir saat benle uğraştılar istersen yatış veriyim için rahat edecekse bu akşam burda kal dediler serumdan sonra hareketlenmeye başladığı için kalmak istemedim pazartesi yine gideceğim kontrole bakalım☺️☺️