Ogrtmenhnm canım öncelikle geçmiş olsun ben de bebeğimi kalp durması sonucu kaybettim 48 gun once10 haftalıkti.genel anestezi ile kürtaj oldum benim kanamam falan olmadıgi için alttan ilaç verdiler bikac saat sonra kürtaja aldilar narkozu alır almaz uyumuşum 15 20 dakika sürmüş işlem 5 dakika sonra falan da uyandim hemşireye nezaman baslicaksiniz diye soruyorum işlem bitmiş hiç hissetmedim kanamam da yoğun olmadi ağrı kesici iğne yaptilar 2 saat hastane de beklettiler sonra hiçbişey olmamış gibi çıktım agrım sizim yoktu korkma hissetmiyosun hiç Rabbim tekrar yasatmasin 🙏