Canım 9 ay önce 10 haftalıkken bende kürtaj oldum 😔 psikolojisi çok kötü en kısa zamanda atlatacağınıda unutma sakın şu an 31 haftalık hamileyim 😊 genel anesteziyi çok hafif uyguladıkları için baş ağrısı uyanamama falan olmuyo 5 dk uyuyup uyanmışsın gibi hissediyosun sonrasında adet kanaması gibi 1 hafta süren kanamam oldu ağrı çok az oluyo adet sancısı o kadar