2 aylik da bisey olmaz ki kanaman düşük riskin falan yoksa en rahat zaman.
Ben 17 haftalikken Paris e gittim geldim 3 4 saat uca yolculuğu yaptim gayet iyiydim.
32 haftamda geçen hafta ayvalıg a gittim geldim 4 5 saat yol arabayla.. sıkışmadan koltuğu yatırıp rahat ettim cok uzun oturmamak gerek sadece