Merhaba kizlar, bende 8 haftalıkken falan yaptım düşük tehlikesi biseyi yoktu fakat doktorum otobüs ile çok yapma bacaklarda kan akışı olması lazım dedi sabit oturucaksin, uçakla gideceğim dedi çok uzun mu hayır 2 saatlik dedim Bana Hem X-ray dan geçmemek için rapor verdi hemde oturduğun yerde bacaklarını sallamaya çalış dedi. Şuan 23 hadtayim 2 hafta sonra yine uçakla gideceğim fakat 12 haftalıkken kanamam oldu Protestan kullandım 5 gün geçti çok şükür sorunumuz yok otobüsle İstanbul’a dahi gidip geliyorum doktor gözetiminde elbette