Uzun zamandır yazmak isteyip de yazamadığım doğum hikayemi az sonra huzurlarınıza sunuyorum sevgili annelerim ve anne adaylarım. Şimdiden uyarayım çok uzun olacak, iyi okumalar 💕 3 nisan günü sabah bir huzursuz uyandım böyle sanki göğsümün ortasında fil ailesi yuva kurmuş, güle oynaya zıplıyorlardı. Tarif edemediğim bir sıkıntı vardı içimden de diyordum tamam kızım doğuracaksın bugün sen 😂 Tahmini doğum tarihim ayın 3’ü idi zaten onun de verdiği gazla yataktan kalktım gittim tıpış tıpış kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Bir yandan da diyorum acaba bugün cidden doğuracak mıyım, e hiç sancım da yok nasıl olacak doğum. Eşimi uyandırdım kahvaltımızı yaparken sürekli bak görürsün ben bugün doğuracağım demek oldu. Eşim işe gitti, ortalığı topladım falan bir baktım saat öğleni geçmiş gittim salona oturdum kanepeye göbeğimle konuşmaya başladım. Kızım acaba bugün gelmeyi düşünüyor musun temalı yarım saatlik bir konuşmaydı 😂 Hiçbir sancımın olmamasıyla zar zor akşamı yaptım ama hala içimdeki sıkıntı gitmedi, kızımı da iyice aşağıda bacaklarımın arasında hissetmeye başladım. Gece oldu o gün doğuramadım diye hayal kırıklığıyla uykuya daldım hoop sağ taraftan vuran şiddetli bir sancı ile gözlerimi açtım. Uyku sersemliği ile kalktım baş ucu lambasını açtım 3-4 saniye kendime gelmeye çalışırken bir sancı da sol taraftan geldi bu sefer. Hiç beklemiyordum o gün doğurmamıştım ya gelmeye niyeti yok hanımefendinin demiştim o kadar bu sancı da neyin nesiydi böyle? Eşimi uyandırdım dedim kalk doğuruyorum bak bu sefer ciddili doğuruyorum 😂 Apar topar hastaneye gittik ama yoldayken nasıl sancım var anlatamam size böyle çığlıklar atıyorlar ya dizilerde filmlerde hamile kadınlar doğuma giderken aynı öyleyim çığlık atmamak için zor duruyorum. Hastaneye ulaştık nöbetçi doktor hemen muayene etti beni dedi açılman 5 cm bebek doğum pozisyonunda, kanala girmiş. Nstye bağladı sancım tavanlarda ben uçuyorum 😂 Bütün bu olaylar 1.5 saat içinde oldu bu arada evde sancıyla uyandığımda saat 03.30’du hastanedeyken saat 05.00’di. Doktor şok oldu ilk hamileliğe göre çok hızlı ilerlemiş bu gidişle 2-3 saate kızını kucağına alırsın dedi biz şok 😂 Aileleri aradı eşim onlar geldiler, beni koridorda yürütmeye başladı hemşireler. Doğum fotoğrafçısı ile anlaşmıştık o da geldi yürürken fotoğrafları çekmeye başladı şimdi bakıyorum da ne kadar tipim kayık çıkmışım 😂 Yarım saatte bir açılmam var mı diye kontrol edildi saat 07.15te açılmam 8 cm olmuştu, kendi doktorum geldi bana 10 cm olsun açılman doğuma alacağım seni hazır mısın dedi ama ben hala şoktaydım hazır hissetmiyordum kendimi sancıdan zor nefes alıyordum. Saat 08.00 gibi ağlamaya başladım artık dayanamıyordum bir an önce doğurayım da bitsin diyip duruyordum kimseyi gözüm görmüyordu midem de bulanmaya başlamıştı. Tansiyonum ölçüldü düşük çıktı dedim ben kendimi iyi hissetmiyorum doğuracaksam doğurayım biraz daha beklersem doğuramam içimde kalır vallahi bu çocuk 😂 Saat 9 gibi doktorum geldi açılman tamam hadi doğurtalım artık seni ağlamaktan helak oldun kızın seni çirkinken görmesin dedi su kesemi patlattı, patlatır patlatmaz ıkınma hissi geldi hemen doktorumun ve ebelerin yönlendirmesi ile ıkınmaya başladım. Allah razı olsun hepsinden benimle çok ilgiliydiler sürekli motive edici konuşmalar yaptılar, elimi tutup anlımdaki terimi sildiler. Sancı geldiğinde ıkınırken çok zorlandım onun haricinde çok canım yanmadı zaten uyuştu her yerim bir şey hissetmedim abartılacak kadar. Sancı geldiğinde ıkındım ve doğru nefes almak çok önemli cidden. Bağıra çağıra en sonunda saat 10.42de kızımı kucağıma aldım, kucağıma aldığımda ne sancı kaldı geriye ne başka bir şey. Gerçekten bütün herşey kucağıma alana kadarmış o kadar rahatladım ki mükemmel bir duyguydu. Doğum sırasında 5 cmlik epizyotomi yapıldı ama kesilirken hiç hissetmemiştim, dikimi yapılırken ufak ufak arada hissettim o kadar ki benim ağrı eşiğim çok düşüktür çok korkardım epizyotomiden. Uzun lafın kısası 4 nisan saat 03.30da evde başlayan sancılarım 10.42de doğumhanede bitti gitti 💕 Dünyadaki en hiçbir şeye dayanamayan ufacık bir kesikte bile yarım saat ağlayan ben bile doğurduysam herkes doğurur, sakın korkmayın doğumdan. Ben çok korkuyordum ay nasıl olacak doğum nasıl çıkacak bu çocuk beceremem diyordum ama bakın doğurdum da üzerinden kaç gün geçti 😂 Kızım da ben de iyiyiz, birbirimize alıştık gibi gibi. Karnımdayken de babasının sesini duyunca sakinliyordu, şimdi de öyle. Sen o kadar sancı çek bağıra çağıra doğur sonra gitsin babasının sesiyle sakinlesin ayıp yahu 😂 Eğer sonuna kadar okuduysanız teşekkür ederim, doğurmayan anne adaylarım için sağlıklı doğumlar diliyorum merak etmeyin sizde çatır çutur doğuracaksınız korkmak yok tam gaz ileri 😂