Zsnbr canım 16 ve 20. Haftalarda hissediliyor ilk gebelikse 20.de diyor doktorlar ama istisnalar varmış doktorumun dediği bu ve oyle bariz his değil üç dört günde bir kere denk gelirse hissediyorum ben hatta bu haftalarda gaz dolaşıyor sanılıyormuş Ayırt edebilene yani 20. Haftalarda tam anlamıyla hissediyorsun