Mihribannnn 19.haftaya kadar hissetmedim bu çocuk ne zaman hareket edecek derken geç kalktığım için dedim bir gün orucumu tutayım denemeye sıkıntı yaşamazsam devam edeyim ,o gün aç kalınca benim yavrucuğum ben vurdu diyorum 😂 ama hareket etti bayağı ilk o gün hissettim 👶💙🙏