SabriyeCan Annesinin_kuzusu hafif lekelenmelerim oluyor arada 🙄 çok heyecanlıyım sabırsızlıkla Cumartesi gününü bekliyorum 😊🙈
Annesinin_kuzusu SabriyeCan ben de test yaptm. Bugün bi mide bulantısı oldu. Dayanamadm yaptm çok çok silik bi cizgi çıktı😶daha 4gün var ama
Annesinin_kuzusu SabriyeCan yok yapma. İynenin etkisinden ola bilir dediler. Daha 9cu günü iynenin 12cü günü felan yapsan daha iyi🤗
Annesinin_kuzusu SabriyeCan selam🤗beklemedeyim hala. İlacım yarın bitiyo😍cumartesi yapcam testi iynenin 14. Günü😍sende ne var ne yok? Beklemedemisin benimgibi?🙊
SabriyeCan Annesinin_kuzusu evet yaaa bende beklemedeyim 🙈 yarın bitiyor bende cumartesi yaptıracağım testi 🙈🤭
Annesinin_kuzusu SabriyeCan sen kan testimi yaptırcan? Doktorum bana idrar testi yap sonra beni ara dedi😍bakalım nolcak. Belirtin falan varmi? Bişey hiss ediyomusun?
SabriyeCan Evet doktorum ilacın bittiğinin ertesi günü kan testi yaptır beni ara dedi 😍😍 lekelenmem olmuştu işte geçen yazmıştım ya canım acaba yerleşme miydi diye düşünüyorum 😁🙄 iştahım çok var herşey canım istiyor 3 gündür 😍🙈
Annesinin_kuzusu SabriyeCan ola bilir 😍reglide biraz gelio sonra ardi . Ama gelmediyse yerleşme ola bilr😍bende de var yemeyin kokusu vuruyo iştahim açıllyo😂eger bebiş varsa şişmanlarız biz😂
SabriyeCan Gamssee canım ben önce gonal-f kullandım yumurtalarım gelişmesi için sonra çatlatma iğnesi vuruldum ve yumurtladıktan sonra duphaston verdi doktorum şuan onu kullanıyorum yarın bitiyor ilacım😊😊
SabriyeCan Annesinin_kuzusu evet yaa inşallah hamileyizdir 😍😍 merakla ve heyecanla bekliyorum ben yaaa 😍😍 kesin alırız biz o kiloları 😅😅😅
Annesinin_kuzusu SabriyeCan iyi ki biray falan önce sporla dietle fazla kiloları verdim😂😂😂yoksa alamam karşısını. Gerçi midem çok bulanıyo kokular kötü ediyo beni. Hamileysem ilerleyen aylarda çoğalırsa yiyemem bişi🤔
SabriyeCan Annesinin_kuzusu bende vermiştim biraz kiloları 😅😅 hakkımızda hayırlısı olur da müjdeli haberle karşılaşırız inşallah 🙏🏻😊😍 evet öyle olursa yiyemezsin 🙄