Selam herkese. Ben bu ay çatlama iynesi yaptırdım. Doktor ağrın olursa gel dedi ve hergün ateşimi ölçmemi istedi. 22si günü akşam sol tarafdan ağrı tuttu. Yumurta soldaydı bu aradave 22ml. Ateşi dün ölçdüyümde 36.8, bugünse 36.9du. Bugün gittim yumurta gözükmedi yani çatlamış. Bu arada sağda da yumurta gözükdü bugün 26mlm olmuşdu ve 1 saatdir sağ tarafda ağrı var. İlişkiye sadece dün gece girdik. Ama ultrasonda sıvı çok az kalmış dediler. En çok 72 saat yaşıyomuş.bende 2ci günü bugün:( Bugün de girersek ilişkiye olurmu birşey?( önceden herkese teşekkür ederim:*