Mdelaaal bizde 27+5 olduk ama bir bana sorun bu haftalara nasıl geldik 🥺 Hamile kalana kadar ayrı stres, hamile kaldıktan sonra ayrı stres, şimdi de doğuma kadar ayrı stres🥺 çok düşünüyorum 2 kere düşük tehlikesi atlattım, erken doğum riskim var .. Ne bileyim diyorum ki bunda da vardır benim göremediğim bir hayır.. Herşeye hazırlıklı olarak bir hamilelik geçirmek çok zormuş 😔 Rabbim her gönlü güzel anneye bebeğini sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻🌸