Halimehacin valla doktorum boyun uzun dlye anlasilmiyor ama haftaya gore normalde biraz fazla dedi. Ama cok uzerinde durmadi. Istedigini ye ama yine de tıka basa olma dedi:) veririz sonra kiloları. Normalde ben yiyip yiyip kilo alamayanlardandım herkes uyuz olurdu bana ona güvenmiştim ama hamilelik başkaymış:)