Nzl15 metin mutlu doktorum o kadar memnunum ki ilk hamileliğim yüksek riskli olmasına rağmen her zaman yanımda oldu destek oldu ve beni hiç yanıltmadı.Şimdi tekrar 2. Ye hamileyim ne tedbir varsa alıyo sağolsun o kadar temkinli ilerliyoruz ki.Gittiğimde soru sormadan aklımda soru işareti bırakmadan yanından ayrıldığım tek doktor 😌