Mhtpctn Kızlar -16 haftadayım kasım sonu aralık bası doğum gozukuyor ama düşünunce cok uzun zaman gelıyor sızlerede oyle oluyomu
Duru999 Mhtpctn Salam. Banada aralik sonu ocak 1.2 gorunuyor. Benimki cok uzun. Yilin sonu. Bu korona yuzunden evde tikanib kaldik zaman hic gecmiyor. Allah yardimcimiz olsun🤲 Allahin izniyle sag salim gelsinler bebisler.
Mihre Mhtpctn Gün,haftaları sayarak geçti ilk hamileliğim ama zaman su gibi akıp gidiyor ve doğum yapıp eve geldiğimde ben hamileliğimi çok özledim ya demiştim.Eğer problemsiz bir gebeliğiniz varsa tadını çıkartın derim hele ki ilk gebelikse😍
Elininanasi Duru999 Salam canim Necesen😍Mende azerbaycanliyim uzun muddetdur burdayam ne sualin varsa mene deye bilersen
HafsaRumeysa Mom9272 beklemekten baska care yok canm 😁 Nefesum cok daraliyo sendede oluyomu gunluk 2 karanfil atiyorum agzima oyle tutuyorum dolandiriyorum agzimda o biraz iyi geliyo
Meriwa Mhtpctn geçmiyooor😄 hele bizim dönemkiler koronaya denk gelince bişeyde d alamadık iki ayağımız bi pabuça girdi 😄 şükür 7 hafta kaldı doğuma daha yolun başındasın bel ağrıları kramplar var son dönemlerde sık kontroller var daha da akıntı var 😄
Mom9272 HafsaRumeysa nefesim değilde elim ayağım acaip şişti hiçbir ayakkabım olmuyor patlıcam galiba 🤣🤣
HafsaRumeysa Mom9272 ayy Allah korusun 😁 bende siskinlik cok fazla oldugu icin dogru duzgun bsy yiyemiyorum cok kilo almadim ama bu hamileligim cok zor geciyo son gunlerde gecmek bilmiyo 🙈😊
izmirlih35 Mhtpctn aynı durumdayım banada Hiç geçmeyecek gibi geliyor. Bir. Uyusam uyansam şöyle 35 olsak ne isterim
Berra20 Mhtpctn rahatszz olunca oyle kuzum. Sagligin nasil. Rahat gunlere kavusunca inan hizli geciyo. Bide bebek ceyzi yap bnce 😊orguler battaniyeler neler neler 😊
Wonderanne Mhtpctn bana da öyleydi öyle bir geçiyor ki 35+3 olduk tam alıştım derken zamanımız bitiyor içimde kızımı hissetmeyi özleyeceğim gibime geliyor
mermaid-nm Mhtpctn çok güzel hamile olmak ben çok sevdim zaman hızlı geçsin istemiyorum. Herkes anlayışlı yardımcı el bebek gül bebek gözünün içine bakıyorlar ve bebeğimi hissetmek onun için hazırlıklar yapmak endişe bile duymak çok güzel heyecanlı.. Bence her anın keyfini çıkarın..
HafsaRumeysa Mom9272 tuzu fazlami kacirdin acaba 😁 benm tansiyonum surekli dusuk doktr demisti tuzu az fazla kullan ama asirida kullanma odem olursun demsiti
pelinsss Mhtpctn son 8 haftam Allahıımm bir ömür var sanki önümde… hele ki ilk başlar çok zor geçti, bir o tarafa yattım bi bu tarafa yattım 😖 arada bir 7-8 hafta çabuk geçti, sonrası yine aynı 🤦🏻♀️
irva MinikTavsanim Ya napalım virüs muhabbetinden ne çıkabildik ne kafa dağıtabildik.Bunalım gibi geçiyor zaman.😂 Çok sıkıldımmm yaaaa.