aktkr Merhaba kızlar, 12+5 haftalık olduk bizde. Bu sıra değişik bi iştah şekline sahibim. Mesela hamburger gibi fastfood yemekler daha güzel geliyo. Iyi birşey değil ama ev yemeklerini içim kabul etmiyor. Var mı benim gibi olan.
Aynurr16 aktkr canım normal aslında fast fod değilde başkası yaptığı için bize cazip geliyo çünkü bende aynıydım evde pirzola pişse tiksinir yemezdim ama başka biyere gittiğim zaman kuru ekmek güzel gelirdi zamanla geçer bende 13+4 oldum sanki yavaş yavaş evimden tiksinmelerim geçti gibi
Caglab aktkr O dönemlerde ben de öyleydim. Hatta su an 21.haftadayim hala zorla yiyorum ev yemeğim Tiksintim geçmedi.
Psikolog-anne aktkr canım o dönemde cok normal, ben sağlıkçıyım, o dönemde aksam nöbete giderken saat 3 te evden cıkar dısarda yer giderdim. Evde hiçbir sekilde midem almıyordu
aktkr Aynurr16 aynen eşim et yemeye bayılır. Bende öyleyimdir. Ama şimdi etten tiksindim daha doğrusu mutfagimdan tiksindim galiba oraya girmek bile istemiyorum. Ama annem ve kaynanamgilde yediğim herşey güzel geliyo. Orda çorba filan içip yemek yiyebiliyorum ne yapıldıysa.
Duru999 Aynurr16 aaa demek ben yalnis diyilmisim. Bende evimden tiksiniyordum. Odama girmek isdemiyordum. Demek herkesde boyle seyler oluyormus.
aktkr Caglab Allah yardımcımiz olsun ya bu çocuklar hamburgerden ne gibi bi vitamin alır ki. Başta böyle değildim şimdi böyle oldum 😔
aktkr Meriwa ben ekşi limon sıkılan herşeye aşeriyorum. ☺️ ama bu sıra burger king benimde favorim ☺️
aktkr Psikolog-anne valla içimi rahatlattiniz yalniz değilmişim buna sevindim. Bende çocuğumu kötü besliyorum diye kendime kiziyodum. Annemgile de söyleyemiyorum ben iş yerimde bunları yiyorum diye. Kızarlar çünkü ama elimde değil. 😔
Aynurr16 aktkr bende aynıyım canım kaynanamdan yemek alıp yiyorum yemediğim zamanlar dışardan evimden tiksindim bende ama zamanla geçiyomuş yani yavaş yavaş
Caglab aktkr Fast food restoranlardakilerden almıyorlardır ama el yapımı olan hamburger etlerinden alıyorlardır bence.Yanina salata vs yiyebilirsiniz belki yiyebiliyorsaniz.
Psikolog-anne aktkr inan o kadar süre evde yemedim ki, hatta ilk kusmaya basladıgımda taze fasülye vardı evde o gündür dogru duzgun yiyemiyorum normalde cok severdim. İnsan o dönemde ev yemegi istemiyor ben cok fazla o dönemde tost patates kızartması hamburger falan yedim midem almıyordu
Aynurr16 Psikolog-anne evet genelde kuru şeyler mide bulantısını geçiriyo ben hala sulu yemekler yemiyorum 😂
Berra20 aktkr yani değişik biraz ama en azından biseyler yiyebiliyorsun . Ama kilo cok aldrrr onlar sana… ileri aylar sknti olur
Betzm aktkr bende öyleyim ama canın ne isterse ye cünkü bulantı dönemi neyle doyarsan o kâr ben bi süre sadece çiğköfte yedim şimdi adını duyunca midem kalkıyo
MinnakLiva aktkr bende hep dışardan yedim hamilelikte evde pişirmedim hiç, ramazanda eşim pişirirdi o zaman yedim bi tek
aktkr 4114eb canım çalışıyorum zaten akşam eve gidisimiz 7.30 8 filan oluyo o saatten sonrada gözüme büyüyo uğraşamıyorum. Bu sıra eşim yapiyo akşam yemeklerini bazı günlerde annelere gidiyoruz öyle geçiriyoruz günleri ama gündüzleri dışardan yemem gerekiyo onu da işte öyle fastfoodlara dadandım.
Selinanne aktkr ilk 4 ay ayniydim. Yapacak bişey yok için rahat olsun dedi doktorum. Evet gerçekten yapacak bişey yok mutfağın önünden geçmek bile istemiyordum. O yüzden doktorunuz ne derse onu yapın takılmayın