zynb_ozkn Miniik bebek için zararlı olabilir çok fazla utrasyona da alttan muane olmakta zararlı diye duymuştum
Mimarhanim Bittercikolataa alttan bakmanın bir sakıncası yok ki canım. Sonuçta bebege sıkıntı verecek bişey yapmıyor doktor.
Bittercikolataa Kizlar cok tesekkur ederim bilgilendirmeniz icin Allah razi olsun biraz olsun rahatladim😍
RukiyeOzdmr Bittercikolataa normal canım korkma 😽 geç döllenmedir belki adet dönemine yakın çatlamışsındır ondan görülmemiştir . Benim de 5 haftalık falandı kese minicikti . Hiç korkma daha erkendir ❤️
Merakliana Bittercikolataa cnm bn 7+4 de gittim sdce kese görüşdü. Kese boyunu ölçtü 5+3 çıktı. Geç döllenmeydi ztn bnm. Senin de belki gec döllenmedir