Merhaba kızlar bugün 5+3 olduk elhamdulillah erken olduğunu biliyorum ama bir kaybim oldugu icin gitmek istedim. Kese görünmedi göründü ama ayirt etmrk cok zor bu haftalar da fasulye kadar zaten dedi gosterdi keseyi ama cok kucuk bu olabilir dedi bu hafta da bu sekilde olması normal mi cok kafam karıştı