Userkbr Benim 1 hafta var… Ve benim regl belirtileri hamilileik belirtileri gibi midem bulanır aşırı yemek yerim halsizleşirim bu yüzden farklı Bi belirtim yok olsads farketmem sanırım… 24. Ay bu… İnşallah olur bu ay 🤷♀️
Cngul Userkbr inşallah canım allahım nasip etmiştir ben hasta oldum bitti dün bir dahaki aya artık nasip değilmis
vuslatim34 Userkbr benimde tam iki sene oldu .30unda 2 .evlilik yıldönümümüz olacak.Inşallah hamileyimdir
iremgun Userkbr son 9 benim de. Bir kez hamile kaldım ama kaybettim hiç belirtim olmamıştı adet olurken de belirtim olmaz bilmiyorum öyle bekliyorum ben de
Fasulyemibeklerken Userkbr Canım merhaba bende pcos var onun için düzensiz bazen 30 gün de bir bazen 34 bakalım inşallah benimde tam 1 hafta var inşallah hamişizdir 😍
Fasulyemibeklerken Nazmel Zehra333 iremgun Userkbr vuslatim34 Cngul Userkbr Peki kızlar test ne zaman yapacağız?
vuslatim34 Userkbr bugün yarın ama .Bugün çatlatma iğnemin 14.günü testim azıcık silik çıktı ümitlenmek istemiyorum 😏😒
Nazmel Userkbr benim 2 gün kaldı ama pazartesi kan verdim negatif çıktıı. Bu süreden sonra pozitif çıkar mı bilmiyorum bakalım adet olacak mıyım?
iremgun Fasulyemibeklerken benim 6 gün sonra doğum günün diyprum acaba 3 gün kala yapsam belki doğum günü hediyem olur ama emin de değilim
vuslatim34 Fasulyemibeklerken kuzu benim adet günüm ya bugün ya yarın.Bugün çatlatma iğnemin 14.günü sabah testim çook silik çıktı belki de ben öyle görüyorum .o yüzden ümitlenmek istemiyorum 🤷♀️😒
iremgun Userkbr ben de ne zaman yapacağını şaşırdım. Benim adetim hiç aksamaz aslında beklesem mı diyorum ama bir yandan da işte merak. Senin kaç gün var adete canım
Bael vuslatim34 ben 13 gun yapmishdim silik cikmishdi sonraki gunler tekrar etdim koyulasdi ve hamileyim