fatma3312 ben kullanıyorum 37 haftadayım 76 ile hamile kaldım şuan 92 kiloyum aldım kilo baya haftaya sezeryan olacam bu kilonun 2500 gr bebeğim gerisini hep ben almışım bebeğim o kiloda doğacak yani.. artık o ilaçtan mi aldım yoksa zaten son aylarda alınıyordu kilo bilmiyorum ama vitaminlere başladığım.anda iştahım açıldı o kesin..