Mmunvvr ayni sorunu 20. Haftadan beri yaşıyorum.basta da düşük tehlikem.vardi protestan kullandım aktif kanamam olmadı ama kesenin etrafında kan vardı ultrasonda su an 37+6oldum hala eşi yukarı çıkmadı elimden geldiğince dikkat ediyorum sadece bi problem yaşamadım ama sezaryan olacağım 6 gün sonra gün verdi doktorum benim ilki de sezaryan di ama olmasaydı da bu durumda normal doğum yapılamıyor kanama riskinden dolayı inşallah senin ki yukarı çıkar erkekmiş daha ama olmazsada en fazla sezaryan olursun içini ferah tut