Ben 17 haftalik hamileyim 12 haftalikken kanamam olmustu o zamandandir progestan kullaniyorum hic iş yapmadim yeni yeni yapmaya basladim oda yavas yavas tek tük yapiyorum.. bugün doktor kontrolüm vardi bebeğin eşi biraz aşagıda dikkat etmeye devam progestana bi ay daha devam et bi ay sonra yine gel dedi bebegin eşi aşagıda olup sorun yaşamayan var mi ? Biraz ayakta kalsam belim ağrıyor