Fatihmina60 Benımde bebek gözüktü altı hafta 5 gunluk ama kalp atsını duyamadık ıkı hafta sonra cagırdı doktor. Haftaya salı gunu gıdıecegım ılk gebelıkte kalpı atmadı
hulya_1919 Tugce1803 1 saat sonra doktor randevum var tam 6 haftalığım bakıcaz gidince duyulcakmı ama kimisi 6 da duymuyo bilmiyorum doktor en son gittiğimde 3 gün önde dedi acaba yine öndeyse duyulur mu onu Merak ettim
hulya_1919 Tugce1803 alttan bakıcakmı bilmiyorum birazdan gidicem anlaşılır dua et canim hamileliğin duaları kabul olur 🌸
Gmzmrt80 Mugem biz neden duymadık dün gıttım ve tamm 6 haftalık olduk iki hafta sonra gel dedıde ben on gun sonraya randevu aldım 8 de duyulur dedi
Mugem Gmzmrt80 Herkeste farklı olabiliyor canım mesela benim doktorum alttan bakmıyor kalp atışını duymak için.ultrasonla hep duyduk şu an 25+5 olduk
hulya_1919 Tugce1803 duydum canım vajinal baktı kesesi cok iyi kalp atışını hızını falan çok beğendi içim rahatlattı 🥰🌸
GizemAykut 4114eb Her zaman dualarımdasiniz canım Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin 🙏😊