GizemAykut bende doktorumdan çok memnunum. Zaten ikinci çocuğum olucak şu an çok pahalı bi hastaneye geçmesine rağmen onda devam ediyorum yinede. O konuda sonsuz güveniyorum kendisine. Bi de benim ilk çocuğumda 6 küsür haftalıkken duymuştuk bunda duyamayınca insanın aklına başka şeyler de geliyor ister istemez. O nedenle burda acaba aynı şeyleri yaşayan var mı diye bazı arkadaşlara soruyorum