Esyun Harika anlatmışsınız çatı muaynesi ne merakımdan okumak için girdim , benim anlamadıgım şey bu kadar basitse neden büyütüyorlar? büyüten insanlar esleriyle hiç mi ilişkiye girmedi ? Hadi onu geçtm alttan hiç mi muayne olmadı ? Çok korkan var anlamsız buldum acıkcası..