Çatı muayenesi gerçekten gerekli ama kadınlarıda bir o kadar zorlayan bir muayene şekli… valla jinekoljide en nefret ettiğim şeyler 1 çatal,2 spektulum denilen vajina ayırıcı,3 ebenin elle kontrol etmesi,vajina kamerası hepsinden bu hamileliğimde nefret ettim…şu çatal sandalye olayı bi değişsin artık ya zaten zorlanıyoruz çıkmada inmede başımız döne döne hamile halimizle oraya çıkarıyorlar…Avrupa’daki engizisyon mahkemelerindeki işkence aletleri gibiler hepsi korkunç…bu benim fikrim tabiki…