Asparya Doktorunuz kararıyla alakalı bir yorum yapmak doğru olmaz. Biz mesela normal ya da sezeryan net konuşmadık. Sancıyla ya da su gelişiyle gittiğimde duruma ve ilerleyişe göre karar vereceğiz doktorumla. Ama şunu söyleyebilirim eğer çatınız uygunsa bebek ölçümlerine göre, boyunuz normal doğuma engel olacak bir ölçüde değil. Ben deneyimlediğim kadarıyla yazabilirim. Daha önce doğum yapmadığım için şöyle oluyor böyle oluyor diyemem. Ama çatı muayenesi doğum esnasındaki muayeneden daha rahat olur. Çünkü doğum esnasında sancıdan dolayı insan biraz daha ajite olabilir bilinçsiz hareketler yapıp kendini kasabilir. Ya da açıklık ilerlemediğinden biraz daha muayene esnasında rahim ağzına müdahale etmek gerekebilir. Bunlar varsayımlar sadece. Muayeneler ve sizde olan etkisi kişiden kişiye değişir bu konuda net konuşmak doğru olmaz 😊