Ladyssss anladım cnm benimde 17 ay olmadı bizimde hiç bi sebep yoktu çok şükür aşılama yaptırdık sizin gibi tutmadı daha sonrada ben 2.aşılama istedim doktor da yapmayalım git kafanı dinle sizde sorun yok olur çocuğunuz olmazsa yine gelirsin dedi bende yaklaşık 6 ay hiç doktora gitmedim sonra kendim mart ayında yumurtlama testi aldım ilk takipte hamile kaldım tabi ki çok uğraşlarım 6 ay önceydi ama 6 ay hiç bi doktora gitmedim sağlıklı beslendik kafamıza takmamaya çalıştık ve en önemlisi çok dua ettik ve bana çok dualar yapıldı çok şükür maşallah şimdi 12+5 haftalık olduk rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah🤲