daisybebek Gulgulcan benim 12 de belki kız dedi 16 da kesin kız dedi, bakalım 20 olduk değişirmi bilmem ama şimdilik kızım diye seviyorum 🥰
Arifcanm Naylonbranda ben 16 haftamda ogrendm op.dr kadın dogum uzmanı soyledi istanbul esenler güney hastanesine gidiyorum
Mkblgrlyn Gulgulcan banada persembe gunu erkek dedi ama 20.haftadanda daha net olur dedi. Yanilmadim hic ama sen hazirlik yapma dedi hatta.
Duygu4444 Arifcanm erkek dedi doktor arkadaşımdı zaten baya inceledi baktı cinsiyet partisi bile yaptık emin olmasa bekle derdi heralde 😂
Cemrenur Arifcanm bebek gösterirse niye söylemesinler bacım genelleme yapma burda 14. Hafta hatta 11. Haftada öğrenen çok insan var benim doktorum 12. De yuzde yüz değişmez artık demişti hatta
Bcsahat Cemrenur bencede cihazla da alakalı, 14+6 da vajinal ultrasonda kız dedi benim doktorum ama o muayenede mesanesine,böbreklerine,midesine kadar her şeyini de gördük 😊
Gd1992 Cemrenur cnm opipiyi bizde görduk gostermişti 1 hafta snra gttm kıza bnzıyor dedi bakalm cuma kontrolumuz var bu sefer ne dıcek
Aytelf2012 Arifcanm benim doktorum12 13 ve 14.haftalarda bacak arasındaki cikintiyi bana hep gosterdi…esas kemik yapısıyla yorum yapılamaz…doktor ve ultrason iyi ise doğru tahmin yapıyorlar..ama ben 16. Haftayı bekleyecem tabi
Bernaismet Gulgulcan canım bacak arasını net gormeden kemık yapısıyla şunla bunla tereddutte ol bacak arasını net gordgunuzde o zaman emın olabılırsınız