Silvermom aldım xl olanı ,kullanan arkadaşlarım memnun kalmış krem hiç sürmeye gerek kalmıyormuş. Benimde hoşuma giden o oldu bitkisel krem jel bile olsa temizlemeden çocuğu emzirmem şahsen oda eziyet olacak her seferinde 😬 gümüşün iyileştirici özelliği var aynı zmnda antiseptik göğüs hava almayınca yarada olmuyor haliyle nemli ve yumuşak kalıyor. Eskiden de fincan kapatılırmış annem bnde öyle yapmış hiç yara olmamıştı diyor, mantık aynı snrm 🙈😃